Oxie2

Bana

Oxies 12-hålsbana kännetecknas som en bana som är byggd ihop med naturen och utgör en gräns mellan stad och land.
Oxies Golfbana är Sveriges enda golfbana med konstgräs på såväl tees som greener.

Fullvärdiga / vardagsmedlemmar i OXIE GK får ta med sig 2 gäster till halv greenfee på Oxie GK. ( gäller dock ej juniormedlemmar samt Oxie 60 + )

Alla spelare måste ha egen golfklubbor och golfbag. Har man inte detta kan man hyra i receptionen för 100kr/set och dag. Vagnhyra kostar 50kr och görs i receptionen. Vi har en golfbil som man kan hyra. Kontakta receptionen för att boka eller skicka mail till info@oxiegk.se

PAY & PLAY – DAGSGREENFEE:
Vardagar seniorerLör / Sön / HelgdagarUpp till 15 år alla dagar16- 21 år alla dagar
180:-220:-80kr 125:-
Barn upp till 15 år spelar gratis med Senior alla dagar ( medlemmar eller greenfee gäster )
GRENNFEE PAKET
KÖP 5 ST
1100 kr ( Värde 1.350 kr )

Gäller hela 2024
Kan även användas på Hylliekrokens Golfcenter